Teatrí d'Aïda. Acte I, quadre primer: sala del Palau Reial de Memfis, a Egipte (1945).   Teatrí d'Aïda. Acte I, quadre segon: interior del Temple del déu Phtà (1945).   Teatrí d'Aïda. Acte II, quadre primer: sala a les estances d'Amneris (1945).

Teatrí d'Aïda. Acte II, quadre segon: a les portes de Tebes, davant del Temple d'Ammon (1945).   Teatrí d'Aïda. Acte III: vora el Nil, prop del Temple d'Isis, de nit (1945).   Teatrí d'Aïda. Acte IV, soterrani del Palau de Memfis, sota la Sala de Justícia (1945).

Teatrí d'Aïda. Acte IV, quadre segon: interior del Temple de Phtà, amb una cripta subterrània (1945).   Teatrí de Bodas a la americana. Acte I, quadre primer: coberta d'un gran transatlàntic, primera classe.   Teatrí de Parsifal. Acte II, quadre segon: jardí encisat de les noies-flor.

Teatrí de Parsifal. Acte II, quadre tercer: el jardí de les noies-flor, devastat.   Teatrí d'Els mestres cantaires de Nuremberg. Acte II: carrer de Nuremberg, amb cases de Sachs i Pogner.   Teatrí incomplet de La Ilustre Moza. Acte II, quadre segon: prats als afores de Madrid.

Teatrí de Polonesa. Acte I, quadre segon: estudi de Chopin, a París.   Teatrí –sense muntar, amb les peces superposades– de Polonesa. Acte III, quadre primer. Racó del jardí de la Cartoixa de Valldemosa, a Mallorca.