Hostal de la Bona Sort (1941).   Catedral de Burgos (1941).   Intimitat (1942).

Gruta Iris, del monestir de Piedra (1943).   Vista de Barcelona des del terrat del Liceu (1944).   Església del monestir de Montserrat (1947).

Establa (1947).   Plaça Duc de Medinaceli (1947).   Carrer Abaixadors i Santa Maria del Mar (1947).

Palau Reial. Saló del Tron (1949).   Pati de la Casa Dalmases (1949).   Catedral de Burgos (1950).

Interior del Liceu amb representació d'Aïda (1951).   Hostalets de Balenyà (1952).   Pati Llimona amb nens jugant i el pintor pintant (1952).

Monasterio de las Huelgas Reales (1953).   Exterior Sant Marc de Venècia (1957).   Interior Sant Marc de Venècia (1957).

Camp de Sant Sever, Venècia (1958).   Cimbori Catedral de Burgos (1958).   Carnaval (1958).

Interior de la catedral de Burgos. Gelosia i corona de la basílica (1970).   Catedral de Santiago de Compostel·la (1978).   Caceria (1970).

Jardí de la Casa Martí Codolà, a Horta (1922).   Campanar de Sant Pau del Camp (1925).   Penya-segat a Montjuïc (1927).

Montjuïc des del terrat del Teatre Circ Barcelonès (1930).   Pati de la Intendència militar (pati del convent de Santa Mònica) (1930).   Interior de Sant Pau del Camp (1930).

Dibuix per al projecte de l'estand per a la casa Maggi, dins el més pur estil art déco (ca. 1935).   Cinema Lady, estil art déco (anys 30).   Burgos (1940).

Burgos (1940).   Venecia (1956).   Esbós d'Aïda. Acte II, quadre segon: a les portes de Tebes, davant del Temple d'Ammon (1945).

Esbós d'Aïda. Acte II, quadre primer: sala a les estances d'Amneris (1945).   Esbós d'Aïda. Acte III: vora el Nil, prop del Temple d'Isis, de nit (1945).   Esbós d'Aïda. Acte IV, quadre segon: interior del Temple de Phtà, amb una cripta subterrània (1945).

Esbós d'Aïda. Acte IV, soterrani del Palau de Memfis, sota la Sala de Justícia (1945).   Esbós de diorama per la RENFE amb motiu de la instal·lació de semàfors a la xarxa dels trens, Sant Pol de Mar (1948).   Esbós de La ilustre moza. Acte I: placeta madrilenya al carrer de Segòvia.

Esbós de La ilustre moza. Acte II: quadre segon: prat als afores de Madrid.   Esbós de La ilustre moza. Acte II: quadre primer: pati de la casa de l'indià don Marcos.   Esbós Viena es así.

Esbós d'una cúpula. Pintura no realitzada (1945).   Esbós de Tristany i Isolda. Acte I: coberta de vaixell amb la cambra d'Isolda.   Esbós de Tristany i Isolda. Acte II: jardí del castell del rei Mark, de nit.

Esbós de Tristany i Isolda. Acte III: davant del castell de Tristany, a Kareol.   Esbós definitiu, croquis i dibuix per a l'església de Santa Eulàlia de l'Hospitalet de Llobregat (1957).   Esbós de Madame Butterfly. Acte I: exterior de la casa de Cio-Cio-San, a Nagasaki.

Esbós de Madame Butterfly. Actes II i III: interior de la casa de Cio-Cio-San, a Nagasaki.   Al·legoria al cant. Pintura d'un dels sostres del Saló dels miralls del Liceu (1947).   Pintura del saló wagnerià de la Casa Tarrés (1949-1950).

Sant Jordi i el drac (1954).   Pintura del saló wagnerià de la Casa Tarrés (1949-50).   Retaule que representa la Sagrada Família i que presideix la sala de juntes de la Caixa d'Estalvis de Manresa.

Teatrí d'Aïda. Acte I, quadre primer: sala del Palau Reial de Memfis, a Egipte (1945).   Teatrí d'Aïda. Acte I, quadre segon: interior del Temple del déu Phtà (1945).   Teatrí d'Aïda. Acte II, quadre primer: sala a les estances d'Amneris (1945).

Teatrí d'Aïda. Acte II, quadre segon: a les portes de Tebes, davant del Temple d'Ammon (1945).   Teatrí d'Aïda. Acte III: vora el Nil, prop del Temple d'Isis, de nit (1945).   Teatrí d'Aïda. Acte IV, soterrani del Palau de Memfis, sota la Sala de Justícia (1945).

Teatrí d'Aïda. Acte IV, quadre segon: interior del Temple de Phtà, amb una cripta subterrània (1945).   Teatrí de Bodas a la americana. Acte I, quadre primer: coberta d'un gran transatlàntic, primera classe.   Teatrí de Parsifal. Acte II, quadre segon: jardí encisat de les noies-flor.

Teatrí de Parsifal. Acte II, quadre tercer: el jardí de les noies-flor, devastat.   Teatrí d'Els mestres cantaires de Nuremberg. Acte II: carrer de Nuremberg, amb cases de Sachs i Pogner.   Teatrí incomplet de La Ilustre Moza. Acte II, quadre segon: prats als afores de Madrid.

Teatrí de Polonesa. Acte I, quadre segon: estudi de Chopin, a París.   Teatrí –sense muntar, amb les peces superposades– de Polonesa. Acte III, quadre primer. Racó del jardí de la Cartoixa de Valldemosa, a Mallorca.   Disseny de l'embocadura de l'escenari del Teatro Cervantes de Buenos Aires (1921).

Decoració d'un fris del Palau de Pedralbes, realitzat encara sota les ordres de Salvador Alarma.   Carrossa «En sitio y belleza único», festes de la Mercè (Barcelona, 1960).   Carrossa «En sitio y belleza único», festes de la Mercè (Barcelona, 1960).

Diorama «Vista del port de Barcelona» presentat al Pavelló del Mar de la XII Fira de Mostres de Barcelona (1944).   Diorama «Vista del port de Cadis», amb el tema «La marina mercant», presentat al Pavelló del Mar de la Fira de Mostres de Barcelona de 1946.   Embolcall dissenyats per a la impremta Fantasio.

Logotip per a la impremta Fantasio.   Logotip per a la impremta Fantasio.   Embolcall dissenyats per a la impremta Fantasio.

Capses per a la Perfumeria Casas, de Girona, dissenyades per la impremta Fantasio.